Humörsväng, jobb och läsa

Idag vaknade jag verkligen på fel sida. Jag var på sämsta möjliga humör hela morgonen,  utan anledning. Sen träffar man en person som vänder på det, sådär bara! Snackade nog inte ens 5 minuter, men det räddade hela min dag. Efter det gick jag och åt riktig lyxfrukost på Espresson House och läste min nyinköpta bok och sen var det jobb hela långa dagen. De flesta är väl ute och Karl-Oskar sig ikväll, men inte jag. Jag är hemma och är ordentlig (eller tråkig heter det nog) Är alldeles för trött och har ändå ingen att gå med. Så nu ska jag lägga mig i soffan och fortsätta läsa min bok som denna gången är lite mer deep shit än det jag läst på sistone, but still good!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0