Spinning

Nyss hemkommen efter ett svettigt spinningpass med Elin och Amanda! Känns sjukt bra nu när man är nyduschad och ätit lite, men jag erkänner att jag led ganska ordentligt under passet. Har fruktansvärt dålig kondition, det måste vi göra något åt!! Efter spinningen fortsatte vi vara duktiga och styrketränade lite på gymmet (sneaky me som inte betalat för det...) och stretchade ordentligt! I feel good!
My very good friend Miss Annica! Så ska jag också kunna göra en dag ja..


Slänger ut en fråga här i cyberspacet: Är det någon som har en asbra spellista på spotify att dela med sig?? Jag är måttligt trött på mina men orkar inte leta upp ny musik! Tips??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0