A clean house is a sign of a wasted life

Lånar titeln av min vän och kapten Anna !


Idag var jag på jobbet 6.30!! Inte Subway dock utan på statshotellet och jobbade i frukosten. Slutade vid 11 och gick hem. Där hade snickaren, aka Dr Puts, lekt med slipdamm och dylikt. Efter att övertalat dammsugaren att dess främsta uppgift är att suga damm och inte bara låta som en svartbjörn med PMS, och skurat golvet med en disksvamp är det fortfarnade inte rent, men klar förbättring. Efter det hade jag ett litet ärende på posten, sen jobb på Subway. Produktiv dag eller vad?

Peace out peoples

Kommentarer
Postat av: Kapten Anna! (låter lite som ett fyllo..?)

ojoj, jag vet då hur man framhäver sina fördelar på bild! (svaret är: se ut som sju sorters apa!)

Finns det för övrigt inget mer effektivt att använda till att skura golvet än en disksvamp? Jag tänker typ.... en skurborste?! :O :O :O (outrageous, I KNOW!) ;)

2011-12-04 @ 22:24:42
URL: http://monstermalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0