Ooops

Det där jag skrev sisst att vi är 9 vuxna, 7 barn och 1 hund gäller inte längre.  Igår hämtade vi min lilla bebis, som jag fått låna denna veckan av Nicklas.  Så nu är vi 9 vuxna, 7 barn och 2 hundar.  Idag vart det ganska stimmigt ett tag så Klinga och jag bestämde oss för att ta en liten promenad.  Och där går jag, funderandes på livet och kärleken och alla andra stora frågor, utan att tänka på vart jag är eller nåt.  Upptäckte att jag gått genom hela Stenkulla och en bra bit in i Ödetofta (byanamn..inga kommentarer tack!) damn... 7 km tillbaka, 7 km att fortsätta och telefonen tog jag ju inte med mig (skulle ju inte gå så långt..) jaja, bara att gå på.  6 km senare möter jag en bil, det är min syster som kört för att leta efter mig.. Ooops!
My baby

Kommentarer
Postat av: elin har ordet

Jaa det så himla fort!! vi flyttar runt den 17, kanske några dagar tidigare. vi får trycka in en massa umgåsande!! :D du kommer väl på vår good byeparteey? :D

2011-07-23 @ 11:51:10
URL: http://elinhartonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0