Planering: nyckeln till framgång!

Idag är det fredag. Jag har fortfarande inte fått något schema för nästa vecka.
HUR SVÅRT SKA DET VA??! Jag vet att man kan ha mycket att göra men får man betalt för att göra schemat ska man ju göra det också! Inte så lätt att göra några planer, jag har ju faktiskt ett liv utanför jobbet också.
Nu har jag iaf helt och hållet bestämt mig för att jag är fruktansvärt trött på bussar som inte kommer, bussar som är sena så att man missar anslutningsbussen, på att betala 660 kr/månaden för busskort. Jag är väldigt trött på bussar helt enkelt! Så nu letar jag lägenhet i Växjö för fullt. I'll take anything! eller ja.. kanske inte riktigt aaaanything men jag är inte allt för kräsen.
Men ja som sagt, idag är det fredag, dag 7 av 8 arbetsdagar in a row. Får se om man orkar hitta på något ikväll eller om man ska vara ordentlig och gå och lägga sig tidigt och vakna pigg och glad imorgon, redo för de utmaningar en lördag ger en sandwich artist... Guu så kul det låter...
Inlägget vart så tråkigt utan bilder och eftersom jag inte hade några som direkt passade så fick det bli några random bilder jag tagit för läääängesen. Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0