Semester?!

Känns som om jag haft semester nu, jobbade bara 2 dagar på hela förra veckan, totalt 11 timmar... that's nothing! Skönt ändå, det ger inga pengar men semester är gott!

Igår var jag för första gånger ever på 3D-bio med eine härlisch gängisch. Elin, Martin, Quang, Marcus och jag såg Transformers 3 (jag har inte ens sett ettan eller tvåan... dåligt av mig, jag vet) Helt okej var den, men jag har efter noggrant övervägande kommit fram till att 3D är INTE värt pengarna! Vissa effekter vart ju coola, men för det mesta var det bara jobbigt tycker jag... blev lite snurrig av det
Bilden är Elins och togs i lördags på en härlig girls night out med fina tjejor!

Kommentarer
Postat av: Marcus

3D är överskattat :(

2011-07-11 @ 17:42:32
URL: http://mrmaarzu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0