Tråååkdag

Min lediga dag... vart tog solen vägen?? Inte helt okej. Har bara suttit inne hela dagen, men det får man när man är sjuk. Yep, fortfarande dunderförkyld! Nu är det inte rösten, nu är det hosta och snora som gäller! Och så fort alvedonen gått ur systemet kommer halsont och huvudvärken också. Men jag intalar mig att en förkylning inte håller i mycket mer än en vecka, och jag har ju haft min sen förra torsdagen.. Så snart är det över! I'm sure!

Till helgen är det jobb för hela slanten, 10-19 både lördag och söndag. Jag ska lära nya tjejen stänga så vi får se om man kan sluta i tid eller om det drar över. Nästa vecka vet jag inte hur jag jobbar än, mer än att jag ska vara ledig på tisdag för en dagsutflykt till Malmö. Annica är i Sverige i Skåne hos Ewelina, och Petra och Lovisa skulle till Malmö på tisdag och efter som jag näääästan bor i Skåne(?) åker jag också dit så har vi minireunion a la KPS! Synd att man missar Bankes födelsedagsfest i helgen, hade varit kul att träffa fler gamla klasskamrater.. men men.. that's life.
Bankes bild från julfesten DHL&DL 09/10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0