Då blir'e pannkaka

Igår var en deppdag. Idag är det bättre, flyter fortfarande omkring som en boll av ovetande men det är mer hanterbart idag. Tack alla underbara för att ni bryr er! Love you all!!

Vart ledig idag, men åkte ändå in till stan tidigt för att fixa lite grejor. Åkte sen och hämtade tillbaka min gamla köksbänk/hylla/sak. Nicklas ville inte ha den så jag fick den av honom, mycket snällt. Nu är det nästintill helt färdigt hemma, måste pynta väggarna lite bara. Denna månadens "att göra" var att få ordning på lägenheten, nästa månad blir det få ordning på mig själv som gäller!
Efter att ha städat och tvättat och varit flitig var jag sugen på pannkakor! När jag står där med smeten blandad, pannan på spisen kommer jag på att jag inte längre har någon stekspade(!) Eller jag har en som är jätte tjock och klumpig som inte riiiiktigt fungerar när man ska steka pannkakor. Så vad gör man? Bara så ni vet så är jag awesomest på att vända pannkakor i luften nu !

Kommentarer
Postat av: Anna

Wow, då vet vi vem som vänder pannkakor och håller show nästa gång vi ses. Barnen kommer definitivt att gilla. Upp till bevis <3.

Love you!

/Storasyster

2011-06-17 @ 20:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0