First class

Bara för att man börjar jobba klockan 11 betyder inte det att man får sovmorgon. Nehee du! Jag var minsann på Samarkand klockan 10 idag. Men vad gör man i ett köpcenter när man inte har några pengar? Man går in på Akademibokhandeln och skaffar nya vänner.
Efter jobbet idag blev det bio. Jag, Elin, Martin, Quang och Fanny skönk ner i de bekvämma stolarna på filmstaden och tittade på den nya X-menfilmen. Den var hel OK. Martin sa efteråt att han skulle ha X-men-utbildning med mig... förstår inte varför han tycker det är nödvändigt. Jag kan ju massor om X-men, han i rullstol heter Charles och den den andra snubben som är en levande magnet heter Eric och är jude. What else is there?? Hehe..
Tack för en mysig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0