Gammal och fri

Firade nationaldagen med att göra något riktigt svenskt, åka till IKEA! Dagens uppdrag var att hitta gardiner till sovrummet, vardagsrummet och köket.. ja hela lägenheten alltså. Hittade även lite annat småplock som är bra att ha. Till exempel en rosa fin skrivbordlampa från barnavdelningen... känner mig otroligt vuxen. Även min viktigapappeerbredviddatorn-låda är från barnavdelningen.
De nya gardinerna har inte kommit upp ännu, men de ska sys i veckan så snart snart! Imorgon kommer även mitt badrumsskåp som köptes på loppis.. tycker att jag tjänade ihop några vuxenpoäng där.
Trivs ganska bra i mitt hem nu :)
Kärlek

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad kul att du börjat med bloggandet. Jag kommer nog vara din mest trogna läsare...hihi.

Låter bra att du trivs i ditt hem. Om du får en stund över får du gärna komma hit och bistå mig i kriget mot kirskålen. Biljettbidrag kan diskuteras.

Kram på dig, lillasyster. I love you!

2011-06-06 @ 21:18:12
URL: http://www.nimana.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0