Grattis, det blev en blogg..

Jaha då har jag blivit med blogg jag med. Vet inte hur pass seriöst det kommer bli men vi ger det en chans och ser vart det leder. Har inte bestämt om den ska handla om något särskilt, men förmodligen inte. Kommer nog bara fylla den med vardagliga händelser och det som pågår inne i huvudet på mig!
Gjorde en header som blev superawesomekickass-snygg... eller inte... men den får duga så länge. Stör mig på att bloggnamnet står med stor ful text ovanpå, måste lista ut hur man ändrar det.
Nu ska jag fortsätta klura och klicka runt här så jag kan få bloggen preciiiis som jag vill ha den !
Kärlek

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh, kul att du har en blogg :). Designadinblogg.se är en bra sida där typ allt man kan göra för att få bloggen snygg finns.

2011-06-05 @ 22:16:23
URL: http://lemontree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0