Te och solenergi

Jag tycker ente om att vara sjuk!!! Idag har jag mått sämre än någon annan av mina sjukdagar, trots att jag idag tagit bäst hand om mig själv. Jag har sovit och vilat en massa, druckit massa te, till och med varit ute och sugit åt mig lite solenergi. Men nej... mår sämre än någonsin. Känns sådär eftersom jag måste jobba imorgon. Skulle egentligen jobbat idag också ju men som tur är har man supersnälla arbetskamrater som kunde hoppa in fast de egentligen tagit ledig.. Talking bout you Anna!! Ha det awesome på festival!!
En kopp te på uteplatsen! Känns bra att ha raggsockar på sig mitt i sommaren...

Kommentarer
Postat av: Annaaaaa

Wooooooo vad tuff jag är som fick nämnas i ett blogginlägg!!!!!!

(nej, jag är inte övertrött. Sluta.)

Krya på dig nu, din apa!! Ät vitaminer, och sån skit.

2011-06-27 @ 20:58:11
URL: http://monstermalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0