Fina familjen

Idag har varit en bra dag, och en dålig dag. Men jag tänker inte gå in på det dåliga för det är så tråkigt, men jag tror att det dåliga förde något bra med sig. Man kan ju hoppas... Sitter nu hemma hos mor och far, äter godis och har det ganska bra. Ska ta ett bad strax, bara för att det är skönt!
Varit i Jönköping och myst med mina små brorsbarn, både i Norrahammar och Bankeryd. Fick även se Magnus och Jennys nya hus, mycket fint! Mycket fint att träffa alla också, de små växer så fort, och är alltid lika mysigt att träffa mina kära bröder och fina Sara och fina Jenny!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ååååhh, vad mysigt det ser ut. Jag önskar jag varit där jag också. Men om några veckor ses vi hemma hos mor och far. Jag längtar...

2011-06-13 @ 14:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0