Nyckel...bräda


Vad är det för en dag?
Är det en vanlig dag?
Nej det är ingen vanlig dag, för det är mammas födelsedag!
Hurra! Hurra! Hurra!

Jag känner min mor tillräckligt väl för att veta att hon INTE uppskattar denna bilden, men jag tycker den är fin och det är min blogg sååå..

Idag har jag köpt nya gardinstänger!! Och en fin "Key...board" att hänga mina nycklar på :) Börjar bli fint hemma, man kanske skulle bjuda hit lite vänner, men är det verkligen någon som vill åka till Rottne?? Jag menar... hörs ju bara på namnet... MEN! Kära vänner! Ni är alltid välkomna... efter helgen, måste få tag i en köksbänk först. Seeen kan ni komma på mys till mig ute i metropolen Rottne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0