Bara vara lat

Jag hade tänkt ge mig ut och springa idag efter jobbet, men nu  är det mörkt, och om en stund ska jag köra och hämta Quang i Alvesta så det får nog bli en lat kväll istället. Dock har jag fått något springryck nu. I fredags när vi kommit hem kände jag mig så seg efter att ha suttit väldigt många timmar i bilen, så jag bestämde mig för att springa en runda. Mjukstartade med 6 km ty jag har ingen kondition alls. Nej jag orkade inte springa hela rundan, men jag var ändå rätt nöjd. Sen igår efter jobbet så tänkte jag: Varför inte? så jag gav mig ut på samma runda igen och orkade springa mycket mer! Och idag har jag knappt kunnat gå, stackars Nancy har behövt lyssna på mitt gnäll hela dagen.. Nu hoppas jag bara att detta springryck håller i sig, jag brukar alltid bli sjuk när jag kommit igång och sen är det segt att börja igen.
Slänger in en random bild bara för att det ska vara lite fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0