God fortsättning

Ja som sagt så har ju mycket hänt:

  • December har var varit hektisk, mycket på jobbet ju närmre jul man kom. Att min partner in crime Anna slutade gjorde inget lättare, bara jag kvar från starten nu.
  • På julafton var det ju tack och lov stängt på Grand så då bar det hemåt till Tolgaskogarna.
  • På juldagen var Grand stängt men jobbade på hotellet istället, var ganska jätte tråkigt faktiskt, trots att jag fick säga godmorgon till en kändis..
  • Mellandagsrean var fruktansvärd! Äntligen är det över.
  • Nyår firades hemma hos mor och far med storebror och hans familj. Nyårslöfte: Sluta på Subway!
  • Fick tråkiga nyheter, men jag överlever.
  • Är mitt uppe i förvirringstillstånd. Detta skulle kunna bli jätte bra, eller jätte dåligt. Våga eller inte??


Ursäkta att jag talar i gåtor, hatar det egentligen.. Men overall mår jag ganska bra, trivs rätt bra.Det ska bli spännande att se vad som händer. Så god jul, gott nytt år och god fortsättning på er!

Kommentarer
Postat av: Kapten Anna!

Inte för att jag har någon aning om vad för kryptiska grejer du snackar om, men jag satsar på: VÅGA.

OCH jag är hemma i Växjö igen om 3,2,1, NU :D

2012-01-03 @ 17:08:14
URL: http://monstermalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0