Hola !

Aah semester!! Underbart var det!! Pauline och jag drog till Mallorca i en vecka, All Inclusive baby! Solat på stranden, badat i havet, kareoke, flörtiga bartenders som hela tiden insiterade på att ge oss shots, fruktansvärda shower, och ganska tråkig mat (hotellet körde med brittisk-inspirerad mat, alltså pommes till allt och ALLT är sötat).

Nu är jag tillbaka i skolan och kämpar med att ta igen det jag har missat. Vi jobbar för fullt med att planera vår turné, första skolan har tackat ja!! Känns awesome!! Hemsidan är under uppbyggnad, tack vare min fina bror!! <3

Idag har jag och Mika vickat på tre dansklasser tillsammans. Jag var såklart fruktansvärt nervös, eftersom jag inte är så självsäker när det kommer till barndans... Men shit vilka ungar!! De kämpade och gjorde allt, hur gulliga som helst!

Nu ska jag slappa och lägga mig tidigt!!

Adios !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0