Filmkväll och miniutgång

Jag tycker verkligen om min klass! Alltid händer det något, man behöver inte sitta ensam och uggla utanför skoltid! Ikväll var vi hos Mika och hade filmkväll. My sister's keeper, en riktig snyftare. Där satt vi 7 tjejer och försökte låta bli att gråta..

På Mikas köksbord låg ett påbörjat 1000bitarspussel som vi bara var tvugna att göra färdigt! (Bilden är Cajsas som jag snodde utan att fråga, Hoppas det var okej??)

Efter det gick  vi ner till The Pub och satt och pratade tills det stängde!

Nu är det sova för imorgon ska vi spela voooolleybooll! :D Och vill jag vara med i laget (alltså dansarnas lag på lussevolleybollen som skolan har) måste jag prestera, eller fjäska för Elsa... Men det viktigaste är att vi slår fritidsledarna!! Hehehe..


Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0