Skola

Jag tänkte berätta lite om utbildningen jag går!

Den heter Dansdriv

Det är en danskompaniutbildning
 
Vi är tre stycken som går den
 
 
Mer detaljerat så har Dansdriv dansklasser tillsammans med Danslinjen och Danshandledarlinjen 9x80 min i veckan. Dansdriv har 5x80 min repetoarklasser i veckan. 1x80 minuter vägledning av Drivhuset i veckan. Övrig tid är så kallad kontorstid.

Vad går utbildnignen ut på?
Jo att vi ska lära oss driva ett danskompani. På kontorstiden jobbar vi med att marknadsföra oss och vår turné vi ska ha i vår. På koreografiklasserna jobbar vi fram och tränar på föreställnigen vi ska turnéra med. På dansklasserna tränar vi på att bli bättre på att dansa kort och gott!

Bilden har finaste Sofie tagit. Sofie och Mika är mina Dansdrivkompisar.
 
 

Kommentarer
Postat av: KA

SÅ himla spännande!
Och vilken underbar bild på dig :)

Svar: Tack!! :)
lellaella.blogg.se

2012-09-13 @ 22:25:50
URL: http://karolinakowalska.blogg.se/
Postat av: Anna

Gud vad du är snygg!!! Och underbart att du mår bra. I miss u babe...

2012-09-15 @ 19:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0